Кафедра педагогіки спрямовує свої зусилля на підготовку нового покоління
молодих науковців у галузі педагогіки. На кафедрі успішно працює
науково-методичний семінар для молодих науковців, який починаючи з
2023-2024 навчального року буде перенесений на платформу Moodle. Це
дозволить забезпечити своєчасну інформацію про дати проведення семінару і
збереження матеріалів, які можуть бути корисними для подальшого
використання аспірантами.
- Trainer/in: Олена Сергіївна Білоус
- Trainer/in: Ілона Аркадіївна Волощук
- Trainer/in: Тетяна Олексіївна Дороніна
- Trainer/in: Вікторія Валентинівна Іванова
- Trainer/in: Ія Анатоліївна Коваленко
- Trainer/in: Анжеліка Миколаївна Король
- Trainer/in: Світлана Леонідівна Кучер
- Trainer/in: Ірина Євгенівна Макаренко
- Trainer/in: Олег Борисович Потапенко
- Trainer/in: Світлана Миколаївна Щербина
Освітній рівень: доктор філософії. Форма навчання: денна/заочна. Спеціальність: 011 освітні, педагогічні науки. Семестр: IV. Статус дисципліни: нормативна.
Автори курсу: Макаренко Ірина Євгенівна, кандидат педагогічних наук, доцент.
Освітній рівень: доктор філософії. Форма навчання: денна/заочна. Спеціальність:
Семестр: IІІ. Статус дисципліни: нормативна.
Автори курсу: Дороніна Тетяна Олексіївна, доктор педагогічних наук, професор.
- Trainer/in: Тетяна Олексіївна Дороніна
Освітній рівень: доктор філософії. Форма навчання: денна/заочна. Спеціальність: 011 освітні, педагогічні науки. Семестр: IV. Статус дисципліни: вибіркова.
Автори курсу: Гаманюк Віта Анатоліївна, доктор педагогічних наук.
- Trainer/in: Віта Анатоліївна Гаманюк
Освітній рівень: доктор філософії. Форма навчання: денна/заочна. Спеціальність: 011 освітні, педагогічні науки. Семестр: IV. Статус дисципліни: вибіркова.
Автори
курсу: Дороніна Тетяна Олексіївна, доктор педагогічних наук, професор.
- Trainer/in: Тетяна Олексіївна Дороніна
Освітній рівень: доктор філософії. Форма навчання: денна/заочна. Спеціальність: 011 освітні, педагогічні науки. Семестр: IІІ. Статус дисципліни: вибіркова.
Автор курсу: Дороніна Тетяна Олексіївна, доктор педагогічних наук, професор
- Trainer/in: Тетяна Олексіївна Дороніна
Освітній рівень: доктор філософії. Форма навчання: денна/заочна. Спеціальність: 011 освітні, педагогічні науки. Семестр: IІІ. Статус дисципліни: вибіркова.
Автори курсу: Дороніна Тетяна Олексіївна, доктор педагогічних
наук, професор; Король Анжеліка Миколаївна кандидат педагогічних наук, доцент.
- Trainer/in: Тетяна Олексіївна Дороніна
- Trainer/in: Анжеліка Миколаївна Король
Освітній рівень: доктор філософії. Форма навчання: денна/заочна. Спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки. Семестр: IІІ. Статус дисципліни: вибіркова.
Автор курсу: Дороніна Тетяна Олексіївна, доктор педагогічних наук, професор, Потапенко Олег Борисович, кандидат педагогічних наук, доцент.
Програма вивчення навчальної дисципліни Програма дисципліни
«Методика організації історико-педагогічного дослідження» складена відповідно
до освітньо-професійної програми підготовки докторів філософії спеціальності 011 Освітні,
педагогічні науки. Проведення
історико-педагогічних досліджень для освітньої сучасності України є
нагальною необхідністю, яка уможливить удосконалення підходів до навчання
прийдешніх поколінь, уможливить прищеплення інтересу до історико-педагогічних
явищ та
сприятиме поглибленню розуміння
історичного досвіду і
доцільність його використання.
- Trainer/in: Тетяна Олексіївна Дороніна
Освітній рівень: доктор філософії. Форма навчання:
денна/заочна. Спеціальність: .
Семестр: IІІ. Статус дисципліни: нормативна.
Автори курсу: Дороніна Тетяна Олексіївна, доктор педагогічних наук, професор.
- Trainer/in: Тетяна Олексіївна Дороніна
Освітній рівень: доктор філософії. Форма навчання: денна/заочна. Спеціальність: 011 освітні, педагогічні науки. Семестр: IІІ. Статус дисципліни: вибіркова.
Автори курсу: Савченко Лариса Олексіївна, доктор педагогічних наук, професор.
- Trainer/in: Лариса Олексіївна Савченко
Загальна інформація про
навчальну дисципліну |
|
Загальний обсяг годин |
120 |
Загальний обсяг кредитів |
4 |
|
|
Форма звітності |
Екзамен |
Максимальна кількість балів за поточну роботу |
70 |
Масимальна кількість балів, яку студент може отримати на екзамені |
30 |
Мінімальна кількість балів для допуску до екзамену |
20 |
Розподіл балів за поточну роботу |
Аудиторна робота (лекційні й практичні заняття) - 30 балів, тестування – 20 балів, індивідуальна самостійна робота (навчальний проєкт) – 20 балів |
- Trainer/in: Олена Олександрівна Лаврентьєва