Кафедра педагогіки спрямовує свої зусилля на підготовку нового покоління молодих науковців у галузі педагогіки. На кафедрі успішно працює науково-методичний семінар для молодих науковців, який починаючи з 2023-2024 навчального року буде перенесений на платформу Moodle. Це дозволить забезпечити своєчасну інформацію про дати проведення семінару і збереження матеріалів, які можуть бути корисними для подальшого використання аспірантами.

Освітній рівень: доктор філософії. Форма навчання: денна/заочна. Спеціальність: 011 освітні, педагогічні науки. Семестр: IVСтатус дисципліни: нормативна.

Автори курсу: Макаренко Ірина Євгенівна, кандидат педагогічних наук, доцент.


Освітній рівень: доктор філософії. Форма навчання: денна/заочна. Спеціальність: 

Семестр: IІІ. Статус дисципліни: нормативна.

Автори курсу: Дороніна Тетяна Олексіївна, доктор педагогічних наук, професор.

Освітній рівень: доктор філософії. Форма навчання: денна/заочна. Спеціальність: 011 освітні, педагогічні науки. Семестр: IV. Статус дисципліни: вибіркова.

Автори курсу: Гаманюк Віта Анатоліївна, доктор педагогічних наук. 


Освітній рівень: доктор філософії. Форма навчання: денна/заочна. Спеціальність: 011 освітні, педагогічні науки. Семестр: IV. Статус дисципліни: вибіркова.

Автори курсу: Дороніна Тетяна Олексіївна, доктор педагогічних наук, професор.


Освітній рівень: доктор філософії. Форма навчання: денна/заочна. Спеціальність: 011 освітні, педагогічні науки. Семестр: IV. Статус дисципліни: вибіркова.

Автори курсу: Мішеніна Тетяна Михайлівна, доктор педагогічних наук, професор.


Освітній рівень: доктор філософії. Форма навчання: денна/заочна. Спеціальність: 011 освітні, педагогічні науки. Семестр: IІІ. Статус дисципліни: вибіркова.

Автори курсу: Мішеніна Тетяна Михайлівна, доктор педагогічних наук, професор.


Освітній рівень: доктор філософії. Форма навчання: денна/заочна. Спеціальність: 011 освітні, педагогічні науки. Семестр: IІІ. Статус дисципліни: вибіркова.

Автор курсу: Дороніна Тетяна Олексіївна, доктор педагогічних наук, професор


Освітній рівень: доктор філософії. Форма навчання: денна/заочна. Спеціальність: 011 освітні, педагогічні науки. Семестр: IІІ. Статус дисципліни: вибіркова. 

Автори курсу: Дороніна Тетяна Олексіївна, доктор педагогічних наук, професор; Король Анжеліка Миколаївна кандидат педагогічних наук, доцент.



Освітній рівень: доктор філософії. Форма навчання: денна/заочна. Спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки. Семестр: IІІ. Статус дисципліни: вибіркова.

Автор курсу: Дороніна Тетяна Олексіївна, доктор педагогічних наук, професор,  Потапенко Олег Борисович, кандидат педагогічних наук, доцент.

Програма вивчення навчальної дисципліни Програма дисципліни «Методика організації історико-педагогічного дослідження» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки докторів філософії спеціальності 011 Освітні, педагогічні наукиПроведення  історико-педагогічних досліджень для освітньої сучасності України є нагальною необхідністю, яка уможливить удосконалення підходів до навчання прийдешніх поколінь, уможливить прищеплення інтересу до історико-педагогічних явищ  та  сприятиме  поглибленню  розуміння  історичного  досвіду  і  доцільність  його  використання.

Освітній рівень: доктор філософії. Форма навчання: денна/заочна. Спеціальність: .

Семестр: IІІ. Статус дисципліни: нормативна.

Автори курсу: Дороніна Тетяна Олексіївна, доктор педагогічних наук, професор.


Освітній рівень: доктор філософії. Форма навчання: денна/заочна. Спеціальність: 011 освітні, педагогічні науки. Семестр: IІІ. Статус дисципліни: вибіркова.

Автори курсу: Савченко Лариса Олексіївна, доктор педагогічних наук, професор.


Загальна інформація про навчальну дисципліну
 "
Методологічна культура педагогічної діяльності "

Загальний обсяг годин

120

Загальний обсяг кредитів

4

 

Форма звітності

Екзамен

Максимальна кількість балів за поточну роботу

70

Масимальна кількість балів, яку студент може отримати на екзамені

30

Мінімальна кількість балів для допуску до екзамену

20

Розподіл балів за поточну роботу

Аудиторна робота (лекційні й практичні заняття) - 30 балів, тестування – 20 балів, індивідуальна самостійна робота (навчальний проєкт) – 20 балів