Загальне
Козаченко Надія Павлівна
097 966 74 42
n.p.kozachenko@gmail.com
Козаченко Надія Павлівна
097 966 74 42
n.p.kozachenko@gmail.com
За опрацювання цієї теми ви можете отримати до 10 балів
Для того щоб відповісти на питання тесту, вам потрібно прочитати текст лекції та подивитися відео.
Лекція 1. Що таке критичне мислення і навіщо воно потрібне
Відео: 5 підказок для поліпшення критичного мислення | TED-Ed
Для обговорення на семінарі потрібно ознайомитися з запропонованими текстами:
Ліпман М. Чим може бути критичне мислення?
Козаченко Н.П. Критичне мислення: граничні точки та оптимальні шляхи
Домашнє завдання
До 14.02 напишіть невелике есе (до 500 слів) на одну з обраних тем:
(1) Як визначити, чи володіє людина критичним мисленням?
(2) Чому критичне мислення важливе для людини?
(3) Чи є моє мислення критичним і чому?
з 14.02 по 20.02 здійсніть оцінювання наданих робіт за вказаними параметрами
Увага! Семінар закривається автоматично!
За опрацювання цієї теми ви можете отримати до 20 балів
Завдання для самостійного виконання до 31.03.2019
1. Зареєструйтеся на сайті https://www.ed-era.com
2. Підпишіться на курс Фактчек: довіряй-перевіряй
3. Пройдіть цей дуже корисний і цікавий курс!
4. Отримайте сертифікат.
5. Завантажте сертифікат для перевірки ;)
Шановні студенти! Оскільки курс досить складний, в цьому форумі ви можете ставити один одному питання, обговорювати проблеми, що виникають та ділитися враженнями.
За опрацювання цієї теми ви можете отримати до 10 балів
Для проходження тесту прочитайте лекцію та перегляньте додаткові матеріали.
Лекція 2. Когнітивні похибки, міфи та стереотипи
Вікіпедія: Що таке когнітивне упередження?
Вікіпедія: Перелік когнітивних упереджень
Завдання для семінару на оцінку
Оберіть з переліку одне когнітивне упередження (домовтеся з колегами, щоб вибрані упередження були різними) та підготуйте невеличку доповідь (2-3 хвилини), в якій розкрийте сутність цього упередження, продемонструйте його прояви, наведіть приклади з реального життя та запропонуйте спосіб уникнення такого упередження. Текст доповіді цілком може співпадати з есе.
Домашнє завдання
Оберіть з переліку одне когнітивне упередження (домовтеся з колегами, щоб вибрані упередження були різними) та напишіть до 24.02 невелике есе (до 500 слів), в якому розкрийте сутність цього упередження, продемонструйте його прояви, наведіть приклади з реального життя та запропонуйте спосіб уникнення такого упередження.
з 25.02 по 28.02 здійсніть оцінювання наданих робіт за вказаними параметрами
Увага! Семінар закривається автоматично!
Для виконання тестових завдань необхідно ознайомитися з текстом лекції.
Для підготовки до семінару необхідно прочитати розділ "Поняття" методичного посібника.
Розділ методичного посібника "Поняття"
На семінарі потрібно виконати практичні завдання
Завдання для виконання на семінарському занятті на оцінку.
Відео: Зображення відношення між об'ємами понять за допомогою кругів Ейлера
За опрацювання цієї теми ви можете отримати до 10 балів: 5 балів за відповіді на питання тесту та 5 балів за роботу на семінарському занятті.
Для того, щоб відповісти на питання тесту, необхідно прочитати розділ методичного посібника "Прості висловлювання" та текст Лекції №4.Розділ методичного посібника "Прості висловлювання"
Відео: аналіз простих атрибутивних висловлювань
Лекція 4: Безпосередні умовиводи
На семінарі потрібно виконати практичні завдання
За опрацювання цієї теми ви можете отримати до 10 балів
Для того, щоб відповісти на питання тесту, необхідно прочитати текст Лекції №5.
Лекція 5: Силогізм та ентимема
Відео: Перевірка правильності силогізму
На семінарі потрібно виконати практичні завдання
За опрацювання цієї теми ви можете отримати до 15 балів: 5 балів за відповіді на питання тесту та 10 балів за роботу на семінарському занятті.
Для того, щоб відповісти на питання тесту, необхідно прочитати тексти обох частин Лекції №6.
Лекція 6.1: Виведення висновків з посилок
Відео: Виведення висновків з посилок
Лекція 6.2: Силогістичне обгрунтування
На семінарі потрібно виконати практичні завдання
За опрацювання цієї теми ви можете отримати до 10 балів
Для того, щоб відповісти на питання тесту, необхідно прочитати текст Лекції №7.
Лекція 7. Основи теорії аргументації
До семінару потрібно виконати практичне завдання
(1) Ознайомитися зі структурою та прикладами хрії: ХРІЯ
(2) Написати одну пряму та одну вільну хрію з обгрунтуванням довільних обраних тез (можна вибрати будь-яку цікаву вам тезу або окрему тему з курсу, який ви вивчаєте або вважаєте корисною, і показати за допомогою хрії корисність і доцільність вивчення цієї теми).
За опрацювання цієї теми ви можете отримати до 10 балів
Для того, щоб відповісти на питання тесту, необхідно прочитати текст Лекції №8.